Zwroty
Klient ma możliwość zwrócenia zakupionej Bielizny w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania, pod warunkiem, że Bielizna jest w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, nie została używana, jest czysta, posiada metki i nie jest zabarwiona zapachem (np. w przypadku kremów i perfum).
Wymiany
Aby dokonać wymiany zakupionej Bielizny, prosimy o złożenie nowego zamówienia i wpisanie „wymiana zamówienia plus numer zamówienia” w komentarzu. Następnie, produkty do wymiany należy odesłać na adres:
Bikini-Bielizna.pl Piotr Kaczorowski ul. Filarskiego 5/51 80-536 Gdańsk
W paczce prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu, który można pobrać także tutaj.
Jeśli wartość nowego zamówienia przewyższa wartość produktów odesłanych do wymiany, Dział Obsługi Klienta skontaktuje się w celu ustalenia kwoty dopłaty.
Reklamacje
Produkty reklamowane prosimy odesłać na adres:
Bikini-Bielizna.pl Piotr Kaczorowski ul. Filarskiego 5/51 80-536 Gdańsk
W paczce prosimy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji, który dostępny jest także do pobrania tutaj.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu wraz z niezbędnymi dokumentami.
Dodatkowe informacje można znaleźć w Regulaminie.
W przypadku pytań lub potrzeby dalszej pomocy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: kontakt@bikini-bielizna.pl.
Ostatnia aktualizacja ,,Zwrotów/wymiany/reklamacji Bielizny Damskiej”: 18.12.2024 r.